Про проект

Єдиний в Україні фісно-торгово -розважальний центрбудівництво якого виконується згідно вимог систем оцінкиекологічної ефективності будівель DGNB.
DGNB - наймолодша серед ведучих світових рейтинговихсистем оцінки екологічної ефективності будівель(першийзелений сертифікат був виданий на початку 2009 року).
Незважаючи на це, стандарт отримав широке поширенняв германоязычных країнах Європи. При оцінці будівель поDGNB аналізу піддаються шість аспектів:

  • Екологія
  • Економіка
  • Соціально-культурні і функціональні аспекти
  • Технічна якість
  • Якість процесу
  • Якість

Класична 4-5-ти поверхова концепція торгівельно-розважального центру  надає відвідувачам повний спектр послуг та сервісів. У ТРЦ витримані усі основні принципи розміщення зон торгівлі, логістики, якірних орендарів та зон загального користування, а також їх розмірів. Концепцією передбачена наявність двох вхідних груп, що дозволяє забезпечити роботу супермаркету у цілодобовому режимі. У проекті мають місце також усі основні якірні функції: продовольчий супермаркет, супермаркет товарів для дому, універмаги одягу, дитяча зона навчання та розвитку, кінотеатр, фуд корт.

 

ФОРМАТ:

Згідно міжнародної класифікації, а також, ураховуючи характеристики та проектні показники комплексу, ТРЦ належить до типу торговельних центрів «Районного формату» (Англ. NeighborhoodCenter).

 

Основними функціональними складовими концепції ТРЦ  є:

 

Якоря – основа торговельного центру:

 

   Продуктовий – супермаркет 
   Якір розваг – кінотеатр
   Фешн якір – універмаг жіночого / чоловічого одягу, магазин дитячих товарів
   Соціальна складова – дитячий центр

 

Торговельна галерея – привабливість торговельного центру:

 

   Магазин одягу
   Магазин взуття
   Магазин косметики
   Ресторани, кафе і т.д.

 

Сервісні функції – зручність торговельного центру:

 

   Аптека
   Ательє, хімчистка
   Салон краси, експрес манікюр
   Преса тощо.

 

ДИЗАЙН:

Концепція дизайну центру, фасади та рекомендації щодо дизайну інтер'єрів ТРЦ  розроблені архітектурним бюро RTKL (Великобританія) – однією із провідних міжнародних компаній у сфері торговельної нерухомості (http://www.rtkl.com/). RTKL відома своєю роботою у Москві по проектуванню одного із найбільш успішних центрів Metropolis.

 

МАРКЕТИНГОВА КОНЦЕПЦІЯ:

Для ТРЦ PODOL MALL розроблена маркетингова концепція, котра максимально відповідає вимогам та очікуванням потенційних відвідувачів та направлена на постійне зростання торгового центру.

Переважна частка відвідувачів – це молоді люди з активною життєвою позиціє, що мають вищу освіту. Вони відкриті до ознайомлення із чимось новим та нестандартним. Такі люди цінують якість життя, економія часу та зручність транспортних шляхів при пересуванні містом. Таким відвідувачам не цікавий шопінг у чистому вигляді. Для них комплекс – це природнє продовження сімейного дозвілля, житлового простору, де зручно, комфортно та є усе необхідне для повсякденного життя. Основна місія – персональний підхід до кожного клієнта та вона втілена у слоган ТРЦ  – «Ми Вам раді».  

 

СОЦІАЛЬНА СПРЯМОВАНІСТЬ:

Новітня тенденція розвитку  сучасних торговельних центрів полягає у активному залученні соціально орієнтованої складової, що спрямована на підвищення лояльності потенційних клієнтів. Це допоможе позитивно виділити проект серед інших торговельних центрів. Для ТРЦ  такою соціальною складовою стане дитячий центр розвитку Podol Kids Club – нова концепція дитячого розвитку. Дана концепція полягає у наданні широкого спектру навчально-розвиваючих функцій в одному місці – на одній території. Запланований дитячий центр не має аналогів у столиці.

 


Останні новини
Будівництво торговельно-розважального центру проходить згідно графіку.
16.11.2017
Будівництво торговельно-розважального центру проходить згідно графіку. Забудовник демонструє високий рівень і якість виконуваних робіт.
Всі новини